Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
Oddział „Sudety Zachodnie" w Jeleniej Górze
pttk

ZAPRASZA NA

II Ogólnopolski Rajd Dzieci i Młodzieży
„Rzepiórowe Andrzejki"
Rzepiorowe Andrzejki 2013

PRZESIEKA 29 - 30 listopada 2013 r.
Logo JGcdr9 Powiat Jelenia GraU.Marsz.Woj.Dolnolskiego

REGULAMIN

ORGANIZATOR:

PTTK Oddział „Sudety Zachodnie", 58-500 Jelenia Góra, ul. 1 Maja 86, tel. 757523627,
email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pttk

IMPREZA DOFINANSOWANA ZE ŚRODKÓW:
  • Miasta Jelenia Góra
  • Powiatu Jeleniogórskiego
  • Województwa Dolnośląskiego
Logo JGcdr9 Powiat Jelenia GraU.Marsz.Woj.Dolnolskiego

ZESPÓŁ GŁÓWNYCH ORGANIZATORÓW:
Komandor rajdu - Adam Rodziewicz
Kwatermistrz - Barbara Rodziewicz
Impreza na Orientację - Dawid Karmelita

CEL IMPREZY:

  • upowszechnianie aktywnego trybu życia i uprawianie różnych dyscyplin turystyki kwalifikowanej
  • prezentacja walorów krajoznawczych Przedgórza Karkonoszy
  • upowszechnianie polskich tradycji i zwyczajów

UCZESTNICTWO:

W rajdzie uczestniczyć może młodzież szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W imprezie na orientację obowiązują zespoły dwuosobowe w kategoriach: TZ – zaawansowani oraz zespoły o dowolnym składzie w kat. TP - początkujący (wszyscy, którzy chcą spróbować startu w InO – kategoria bez klasyfikacji i nagród). Na rajd przyjmowane są drużyny w składzie max. 10 dzieci + 1 opiekun. Uczestnicy niepełnoletni bez opiekuna nie zostaną dopuszczeni do uczestnictwa w rajdzie.

TERMIN I MIEJSCE:

Rajd odbywać się będzie w dniach 29-30.11.2013 r. z bazą w Domu Wczasowym „Zielona Gospoda" w Przesiece ul. Dolina Czerwienia 11.

TERMIN I MIEJSCE:

29 listopada 2013 r. - sobota
10.00 – zbiórka uczestników i odprawa techniczna – parking i przystanek PKS przy Wodospadzie Szklarki w Szklarskiej Porębie.
10.30 – start na trasę pieszą. Proponowana trasa:
Parking przy Wodospadzie Szklarki – Wodospad Szklarki – Michałowice – Trzy Jawory – Droga Pod Reglami - Przesieka DW „Zielona Gospoda". Organizatorzy dopuszczają możliwość tworzenia własnych tras. Obowiązuje jednak konieczność ich uzgodnienia z organizatorem.
od 16.00 - kwaterowanie w bazie rajdu
17.00 - obiadokolacja (baza rajdu)
18.30 - konkurs krajoznawczy
19.00 - DYSKOTEKA ANDRZEJKOWA (wróżby i wybory Miss i Mistera rajdu)

30 listopada 2013 r. - niedziela
8.30 - śniadanie
9.30 - Impreza na Orientację
12.00 - ZAKOŃCZENIE RAJDU
do 13.00 - opuszczenie bazy

KONKURSY RAJDOWE:

  1. Impreza na Orientację (Im – 10 pkt., IIm – 7 pkt., IIIm – 5 pkt., IVm – 3 pkt., Vm – 2 pkt., VI i dalsze 1 pkt). Do klasyfikacji drużynowej zaliczana jest suma pkt. uzyskanych przez zespoły w kategorii TZ. Startują zespoły 1-2 osobowe.
  2. Wybory Miss i Mistera rajdu - do finału kwalifikuje się 5 dziewcząt i 5 chłopców z największą ilością głosów z eliminacji (głosowanie uczestników). Każda zakwalifikowana osoba – 5 pkt.
  3. Wróżby andrzejkowe (każda drużyna przygotowuje przynajmniej jedną wróżbę) Wróżba Andrzejkowa (do 10 pkt.) – ocenia kolegium opiekunów i organizatorów.
  4. Postawa i zachowanie drużyny na trasie (do 10 pkt.) i w bazie (do 10 pkt.)
  5. Konkurs krajoznawczy (dot. wiadomości krajoznawczych z regulaminowej trasy rajdu – pisemny) – suma pkt, zdobytych przez 3 reprezentantów drużyny startujących indywidualnie.

ŚWIADCZENIA:

  • wyżywienie: obiadokolacja w dniu 29.11.2013 r. oraz śniadanie w dniu 30.11.2013 r.
  • noclegi 29/30.11.2013 r.
  • upominki dla najlepszych w konkursach oraz puchar dla zwycięzcy w klasyfikacji drużynowej.
  • pamiątkowy znaczek rajdowy
  • bezpłatny udział w wycieczce krajoznawczej i dyskotece andrzejkowej
  • bezpłatny wstęp do KPN
  • punkty do OInO (1 pkt.)

OPŁATA NA POLKRYCIE KOSZTÓW REALIZACJI IMPREZY:
w wysokości 35 zł/osobę należy wpłacać na adres dla zgłoszeń zwykłym przekazem pocztowym lub przelewem na konto organizatora w BZ WBP I O/ Jelenia Góra nr 61 1090 1926 0000 0005 1400 0193. Opiekunowie grup min. 8 osobowych zwolnieni są z opłaty wpisowego. Impreza jest realizowana zgodnie z przepisami Ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie.

ZGŁOSZENIA:
do dnia 15 listopada 2013 r. na kartach zgłoszeń z dołączonym dowodem wpłaty wpisowego, należy przesyłać na adres: PTTK Oddział „Sudety Zachodnie" 58-500 Jelenia Góra ul. 1 Maja 86. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o przyjęciu na rajd decyduje kolejność zgłoszeń. Za termin dokonania zgłoszenia decyduje data wpływu kompletnego zgłoszenia do organizatora, a nie data stempla pocztowego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne
  2. Organizator zapewnia ubezpieczenie NNW jedynie dla członków PTTK z aktualnie opłaconą składką członkowską. Pozostali uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
  3. Osobom zgłoszonym a nieobecnym na imprezie nie przysługuje prawo do zwrotuwpisowego
  4. Za rzeczy zagubione w trakcie imprezy organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności
  5. Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do organizatorów.
  6. Dodatkowych informacji udziela Adam Rodziewicz tel. kom. 602305124 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regilamin PDF
Karta Zgłoszeń (DOC)