Byłem Widziałem Zdobyłem

V OGÓLNOPOLSKI PRZEGLĄD
DIAPORAM I FOTOGRAFII CYFROWYCH PTTK
pt.
"Byłem - Widziałem - Zdobyłem"

KONKURS PRZEZNACZONY JEST TYLKO DLA CZŁONKÓW PTTK

Za fotografię krajoznawczą uważa się fotografię wykonaną w Polsce przedstawiającą zabytki, przyrodę, krajobrazy, folklor oraz kulturę materialną Polski. Fotografia krajoznawcza pokazuje również nastroje, wrażenia, typy ludzkie. Jest też czystą dokumentacją życia, działań turystów oraz krajoznawców. Jest ona zatem częścią działalności fotograficznej, która łączy w sobie walory fotografii dokumentacyjnej i artystycznej. Zdjęcia krajoznawcze odzwierciadlają prawdziwy wizerunek tego co fotograf zastał w danym miejscu i czasie.

Organizatorzy:
Komisja Fotografii Krajoznawczej PTTK Oddział Ziemi Wałbrzyskiej
Wałbrzyski Ośrodek Kultury

Współorganizatorzy:
Komisja Fotografii Krajoznawczej ZG PTTK
Centrum Fotografii Krajoznawczej PTTK im. W. Dońca

Wałbrzych 2017
Byłem Widziałem Zdobyłem loga

Regulamin Konkursu Fotograficznego
"BYŁEM - WIDZIALEM - ZDOBYŁEM"

  1. Organizatorem Konkursu jest Komisja Fotografii Krajoznawczej PTTK Oddział Ziemi Wałbrzyskiej PTTK , Wałbrzyski Ośrodek Kultury.
  2. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
  4. W konkursie mogą brać udział tylko te fotografie które, zostały zgłoszone do konkursu przez ich autora, będącego członkiem PTTK.
  5. Zdjęcia lub multiplikacje należy przygotować i przesłać w formacie JPG w rozmiarze 1920 x 1080 (Full HD) w przeliczeniu na cm 51,88 x 29,18 i w rozdzielczości 94 piksele/cal. Zdjęcia będą eksponowane w systemie cyfrowym na elementach wystawienniczych (monitorach wystawowych) ustawionych poziomo
  6. Każdy autor ma możliwość dowolnego zagospodarowania elementu wystawienniczego. Może to być jedno lub wiele zdjęć zmontowanych cyfrowo (multiplikacja). Jedyna ograniczenie to zachowanie wymiarów podanych powyżej.
  7. Zdjęcie (multiplikacja) powinno być opisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem autora, a dodatkowo w treści maila proszę podać miejsce i datę wykonania fotografii.
  8. Zdjęcia zakwalifikowane do konkursu wystawione zostaną w Galerii Multimedialnej Wałbrzyskiego Ośrodka Kultury ul Wysockiego 29
  9. Zgłoszenie fotografii na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem, iż osoba zgłaszająca jest członkiem PTTK, jest autorem /autorką/ zdjęć. Prawa osób portretowanych zostały wyjaśnione i osoby sportretowane nie wyrażają zastrzeżeń na ich publikowanie również dla celów reklamowych Konkursu oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu.
  10. Osoba uczestnicząca w konkursie przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
  11. Osoba uczestnicząca w konkursie wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatorów Konkursu nadesłanych zdjęć w dowolnym czasie i formie dla celów promocji Konkursu.
  12. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niedopuszczenia do konkursu fotografii niezgodnej z założeniami konkursu. Decyzja o niedopuszczeniu do konkursu takich fotografii jest niepodważalna i ostateczna.
  13. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.
  14. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

Terminy:

  • Zdjęcia należy przesłać drogą mailową do 31 marca 2017 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon kontaktowy: 604751436
  • Termin otwarcia wystawy 29.04.2017 r. godz. 18.00 Wałbrzyski Ośrodek Kultury Wałbrzych ul Wysockiego 29

Oceny zdjęć i podziału nagród ufundowanych przez KFK ZG PTTK, Wałbrzyski Ośrodek Kultury oraz PTTK O/Z Wałbrzyskiej dokona Jury powołane przez organizatorów.

Regulamin konkursu diaporam cyfrowych
"BYŁEM - WIDZIALEM - ZDOBYŁEM"

  1. Organizatorem Konkursu jest Komisja Fotografii Krajoznawczej PTTK Oddział Ziemi Wałbrzyskiej PTTK , Wałbrzyski Ośrodek Kultury.
  2. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
  4. W konkursie mogą brać udział tylko te diaporamy, które zostały zgłoszone do konkursu przez ich autora, będącego członkiem PTTK.
  5. Diaporama to przemyślany pokaz zdjęć połączonych ze sobą tematem konkursu, tworzący całość urozmaiconą motywem muzycznym. Jest to forma wykorzystującą możliwości fotografii cyfrowej połączonej w formę pokazu za pomocą programu do tworzenia pokazów multimedialnych, np. Windows Movie Maker czy Pro Show lub każdy inny.
  6. Czas trwania diaporamy nie może przekroczyć 3 minut.
  7. Diaporama powinno być opisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem autora i nagrana na płycie CD. Płyta powinna zawierać opis: imię i nazwisko autora, tytuł diaporamy.
  8. Diaporamy zakwalifikowane do pokazu zostaną zaprezentowane podczas podsumowania konkursu w Wałbrzyskim Ośrodku Kultury ul Wysockiego 29
  9. Zgłoszenie diaporamy na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem, iż osoba zgłaszająca jest członkiem PTTK, jest autorem /autorką/ zdjęć. Prawa osób występujących w pokazie zostały wyjaśnione i osoby sportretowane nie wyrażają zastrzeżeń na ich publikowanie również dla celów reklamowych Konkursu oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu.
  10. Osoba uczestnicząca w konkursie przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
  11. Osoba uczestnicząca w konkursie wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatorów Konkursu nadesłanych diaporam w dowolnym czasie dla celów promocji Konkursu.
  12. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niedopuszczenia do konkursu diaporam niezgodnych z założeniami konkursu. Decyzja o niedopuszczeniu jest niepodważalna i ostateczna.
  13. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.
  14. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

Terminy:

  • Diaporamy należy przesyłać do 31 marca 2017 roku na adres: PTTK Oddział Ziemi Wałbrzyskiej ul. Konopnickiej 19 58-300 Wałbrzych
    telefon kontaktowy: 501618802 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Termin otwarcia wystawy 29.04.2017 r. godz. 18.00 Wałbrzyski Ośrodek Kultury Wałbrzych ul Wysockiego 29

Oceny diaporam i podziału nagród ufundowanych przez KFK ZG PTTK, Wałbrzyski Ośrodek Kultury oraz PTTK O/Z Wałbrzyskiej dokona Jury powołane przez organizatorów.

Regulamin do pobrania [301.57 KB]